Paauglių mokymosi sunkumų korekcija

Paauglystė – vienas iš sudėtingiausių žmogaus raidos laikotarpių. Paauglystėje neretai įvyksta įvairių pažinimo ir emocinės sferos sutrikimų.

Paauglio asmenybei keičiantis, atskiros sistemos neretai vystosi neproporcingai. Hormonų pokyčiai sukelia ūmius nuotaikos, valingo dėmesio pakitimus.

Vystantis loginiam mąstymui, atsiranda perdėtas noras kritikuoti, kuris gali virsti  neigimu.

Paaugliui intensyviai bręstant, persitvarko visa kūno schema, dėl to paaugliai neretai pradeda bodėtis savo kūnu.

Paaugliai labai pažeidžiami ir jautrūs, tačiau neretai bando paslėpti tai po neigimo ir abejingumo kauke.

Pirmieji mokymosi ir bendravimo sunkumai dažnai išryškėja būtent prasidėjus paauglystei.

Paauglių mokymosi sunkumų neuropsichologinė korekcija yra specifinio pobūdžio. Daug dėmesio joje skiriama kognityvinės ir emocinės sferų harmonizavimui. Svarbiausi uždaviniai: savikontrolės, dėmesio, atminties, smulkiosios motorikos lavinimas, impulsyvumo apraiškų šalinimas, kalbos ugdymas, abstraktaus mąstymo lavinimas.

Per užsiėmimus siekiama sukurti abipusio pasitikėjimo, paauglio palaikymo, teigiamo priėmimo atmosferą.

  Užsiėmimai vyksta 1 kartą per savaitę

  Vieno užsiėmimo trukmė – 1,5 valandos

  Grupėse – ne daugiau kaip 10–12 asmenų

  Tėvams pageidaujant, paaugliams organizuojami individualūs užsiėmimai